Monday, June 4, 2012

It Really Smells Like Fashion


Chyba każda kobieta uwielbia buty i słodycze. A co jeśli udałoby się połączyć te dwie rzeczy? Firmie Melissa się udało i stworzyli buty pachnące jak guma balonowa. Koturny Melissa Patchuli były od dawna moim modowym marzeniem i w tym roku w końcu są moje. Jestem nimi totalnie zauroczona i codziennie wącham je sobie przez dziurkę w pudełku ;) Jako ich użytkowniczka odkryłam jeszcze jedną bardzo dużą zaletę, którą jest przechodzenie zapachu na stopy. Chyba każdemu z nas w lato, po całym dniu chodzenia, stopy nie pachną fiołkami, ale moje od niedawna pachną gumą balonową ♥ Jak zwykle mam nadzieję, że Wam się spodoba.

ENG: I think that every woman loves shoes and sweets. Melissa mixed those two things together and made shoes that smell like bubble gum. I was dreaming about Melissa Patchuli for a very long time and now they are finally mine. I love them so much that I smell them every single day ;) And what's more, after walking in them, your feet smell like bubble gum too ♥ I hope that you like my look.
Sylwia




 







 


fot. gootex

bluzka/blouse - H&M
szorty/shorts - H&M, sh
koturny/wedges - Melissa Patchuli III via Schaffashoes
torebka/bag - z szafy cioci/ my aunt's closet
pierścionek/ring - Peacocks

No comments:

Post a Comment